Gminny Program Rewitalizacji dla Miasta Lubartów

3 godzin temu

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Lubartów
W dniu 24 kwietnia 2025 r. Rada Miasta Lubartów podjęła uchwałę nr XI/76/2025 w sprawie
przystąpienia do opracowania zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miasto
Lubartów na lata 2023-2030.

Zmianę Gminnego Programu Rewitalizacji sporządza się dla granic obszaru rewitalizacji
wyznaczonego uchwałą nr LIX/419/2023 Rady Miasta Lubartów z dnia 25 sierpnia 2023 r.
i składającego się z dwóch podobszarów: Centrum oraz Południe.
Gminny Program Rewitalizacji stanowi narzędzie planowania, koordynowania i integrowania
różnorodnych aktywności w celu wyprowadzenie obszaru rewitalizacji ze stanu kryzysowego
oraz stworzenie warunków do jego zrównoważonego rozwoju.
Projekt zmienionego dokumentu zostanie poddany konsultacjom społecznym, podczas
których interesariusze rewitalizacji będą mogli zgłaszać swoje uwagi. W związku
z aktualizacją Programu będzie możliwość zgłaszania nowych projektów rewitalizacyjnych.

Uzupełniający nabór przedsięwzięć rewitalizacyjnych do Gminnego Programu Rewitalizacji
dla Gminy Miasto Lubartów na lata 2023-2030

W związku z aktualizacją „Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Lubartów na lata 2023
2030” w dniach od 06.05.2025 do 18.05.2025 r. prowadzony będzie nabór propozycji
projektów działań rewitalizacyjnych.
Celem naboru jest aktualizacja „Listy podstawowych i uzupełniających przedsięwzięć
rewitalizacyjnych”. Propozycję projektów/przedsięwzięć mogą zgłaszać: –
osoby fizyczne, – instytucje publiczne, – organizacje pozarządowe, koła, kluby, – podmioty gospodarcze prowadzące działalność na obszarze rewitalizacji.
Działania i zadania, powinny zostać zrealizowane na wyznaczonym obszarze rewitalizacji.
Zwracamy się do Państwa z prośbą o podzielenie się opinią, co warto zrobić na wyznaczonych
terenach.
Zgłoszeń można dokonywać przez złożenie formularza zgłoszenia projektu/przedsięwzięcia rewitalizacyjnego. Należy wypełnić wszystkie pola formularza. Jedno przedsięwzięcie rewitalizacyjne należy opisać na jednym formularzu zgłoszeniowym.
W przypadku chęci zgłoszenia więcej niż jednego przedsięwzięcia rewitalizacyjnego należy
wypełnid kolejny formularz.
Wypełniony formularz, w terminie od 06.05.2025 do 18.05.2025. można złożyd: – drogą elektroniczną na adres e-mail: srf@umlubartow.pl, – pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów,
w kopercie opisanej „Rewitalizacja – Przedsięwzięcia”, – osobiście Urzędzie Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, w godzinach pracy urzędu, w kopercie opisanej „Rewitalizacja – Przedsięwzięcia”,
Poniżej mapa z zaznaczonym obszarem rewitalizacji:

Formularz zgłoszeniowy

Nazwa przedsięwzięcia
1.Nazwa wnioskodawcy
2. Zakres realizowanych zadań
3. Lokalizacja.
4. Krótki opis problemu jaki ma rozwiązać realizacja przedsięwzięcia:
5. Cel przedsięwzięcia
6. Powiązanie celu przedsięwzięcia z celami rewitalizacji
7. Szacowana (orientacyjna) wartość przedsięwzięcia
8. Prognozowane rezultaty realizacji przedsięwzięcia i sposoby ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji
9. Opis działań zapewniających dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o ile dane te są możliwe do wskazania
10. Okres realizacji
11. Nazwa konkursu i numer działania, w ramach którego będzie składany wniosek
o dofinansowanie
Idź do oryginalnego materiału