– 20-30 procent local content w pierwszej fazie rozwoju morskiej energetyki wiatrowej to nie cel sam w sobie, ale punkt wyjścia dla polskich dostawców. Mierzmy local content w osiągnięciach – mówi Magdalena Dankowska, dyrektorka ds. zakupów w Ørsted Polska
Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
green-news.pl 2 tygodni temu
- Strona główna
- Ekologia
- Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
Powiązane
Sabotaż polskiej gospodarki trwa w najlepsze
2 godzin temu
Hennig-Kloska odwołała szefa Lasów Państwowych
3 godzin temu
Dyrektor generalny Lasów Państwowych odwołany
3 godzin temu
Szef Lasów Państwowych odwołany
3 godzin temu
Co zrobi rząd, aby zadowolić Niemców? Kukiz drwi
5 godzin temu
Polecane
Komentarz do Ewangelii, 5 sierpnia 2025
1 godzina temu
Robert Kiyosaki: Uważaj na “sierpniową klątwą Bitcoina”
2 godzin temu